Bra kämpat Timrå. Så Ska det se ut på onsdag oxå. Jävla Tre skitmål dom får aja det är slut med deras turskitmål på onsdag. Vi ska tamefan till semifinalen yeahhh.
Amir Miftakhov: Jag åkte ner med brorsan till Karlskrona och game 7 och fick fira med nubben och laget på first hotell efter flygplansstrul. Får jag minst 3 likes på inlägget åker vi ner till Örebro också.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer