Synct: Det är ju inte så jätte roligt men samtidigt så är det kul att få möta nya lag och hoppas att vi tar nya kliv och kommer upp som ett slutspelslag igen!
{10242}: Ja nu e ja påverkad av alkohol o Rock n roll tobak för min värk i lederna (psoriasisartrit) men ni Brynäsfans måste TRO o prova hjälpa erat lag upp igen ni behövs i SHL tycker jag för jag har växt upp med er som ett lag i elitserien o SHL mins era drabbningar med Leksand för de va riktig hockey på den tiden!!!🐯🐯🐯🐯
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.