1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2511909

Sv: Slutspel 2023
Hallelujah. Efter den här kvällen kan man dö lycklig. Vi är där igen. På toppen. I slutspel, där vi som publik steppar upp och blir galna och skapar en inramning som är utöver det vanliga. Det blev inte konkurs och det blev inte fler matcher mot Tingsryd i allsvenskan. Nej, vi får på nytt uppleva slutspelsmatcher där allt står på spel, där stjärnor kliver fram. Fy fan, det blev verkligen en sån match man hoppades på, en sån som definitivt kommer kliva in bland de mest minnesvärda man upplevt på plats. Som när Pyörälä vände en slutspelsmatch på egen hand i tredje perioden mot HV.Som när vi kvitterade mot KHK och som när vi svepte DIF i fjol. Tack alla inblandade! Nu åker vi ner och vinner en till i Örebro också så vi får semifinalmatcher att njuta av också. Jag vill bara ha mer, mer, MER!
TIMRÅ IK! Och hörni, det är finalklass på vår publik och klack!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.