1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2512314

Sv: Slutspel 2023
mikenomad: Inte många rätt i SHL bibeln så att säga. 😎

Svarskommentarer

Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Är det bara jag som tycker man bör återinföra samma system som Elitserien hade och HA nu har, alltså att bästa seedade lag får välja motstånd? Jag tycker det skapar en extra hetta redan på förhand och det ger en extra bonus att ta sig så högt upp i tabellen som möjligt.👍

Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Man blir alldeles häpen över okunnigheten. Sedan kan man såklart fortsätta häckla Brynäs och experterna över att de hade Larsson som nr 1 av nyförvärv. Men det jag främst slås av är att intervjun är som att se honom på isen, förlamande tråkig. Han känns totalt energilös, både som personolighet och som hockeyspelare. Bara pliktskyldiga, intetsägande axelryckningssvar. Hoppas LHC värvar honom som ryktet säger. Blir ytterligare en spik i deras kista

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.