SuneMangs: Och deras förebild leder i studion, Lasse Granqvist, jäklar när han blir exalterad, glömmer inte när Sverige vann i fotboll någon gång när Zlatan sulade in en boll.
Ja, det kan vara Granqvist som är Gudfadern bakom alla dessa tossiga gaphalsar. Finns så många exempel från hans karriär. VM-semifinalen i Finland 2003 glömmer man inte i första taget:
Villervalla: Ja, verkligen. Men Lasse får vi endast som kommentator i SM-finalen dessvärre. Glömmer aldrig 2012 när vi vann guld och han kommenterade. Det var magiskt!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.