1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614823 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2512436

Sv: Slutspel 2023
Äckliga växjö 🥵

Svarskommentarer

Sv: Slutspel 2023
roger_sundsvall: Tycker nog Luleå är mycket äckligare.
Typ fyra halv-psykopater som dyker och manglar om vartannat.

Den ende med dom tendenserna i Lakers är vår gamle kämpe Ludde Nilsson.

Men jag tror att föraktet mot Lakers är grundat i att laget inte väcker några känslor hos folk utanför Växjö. Menlösa typ, exakt samma känsla som band som Bo Kasper och Coldplay väcker hos mig.
Musik som är provocerande muzak och som är så ostörig att man kräks.

Sv: Slutspel 2023
roger_sundsvall: Man skräms ju inte av trycket i Livin La Vida Loca arena i allafall. Nej ge oss vinst och ge oss Växjö! FBK, Frölunda och Skellefteå spelar med en helt annan intensitet. Växjö vill spela kontrollerat hela tiden, minimalt risktagande. Lyckas man sätta press på deras backar är nog mycket vunnet.

Sv: Slutspel 2023
Kommer historien att upprepas?
Uppladdat:

500x0-screenshot-2023-03-28-202518.png

500x0-screenshot-2023-03-28-202527.png


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.