Frågan är bara när det ska ske. Du vet ju själv hur mycket man måste ha alla marginaler på rätt sida i ett helt slutspel för att nå ända fram. För du var väl med för 16 år sedan? Vi har aldrig varit i närheten av att ha några marginaler med oss. Det har varit ”stolpe ut” i varenda avgörande läge i våra slutspel. Chansen att få uppleva det där under ens livstid är väl högst någon promille. Den känslan har jag med mig inför kvällen.
Det var min anti-jinx till svar mot alla dina jinxar.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Frågan är bara när det ska ske. Du vet ju själv hur mycket man måste ha alla marginaler på rätt sida i ett helt slutspel för att nå ända fram. För du var väl med för 16 år sedan? Vi har aldrig varit i närheten av att ha några marginaler med oss. Det har varit ”stolpe ut” i varenda avgörande läge i våra slutspel. Chansen att få uppleva det där under ens livstid är väl högst någon promille. Den känslan har jag med mig inför kvällen.
Det var min anti-jinx till svar mot alla dina jinxar.