+ 10
-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4952)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Grattis säger jag ikväll till Timrå som gjort mer än många trodde på för ett år sedan. Och sedan grattis Frölunda. Hoppas de krossar Växjö. 3-2 till Örebro efter 3-0 ikväll är pga ett Timrå med igen med tveksamma utvisningar. Backa in i Timrå ger utdelning t ex. Örebro fick ett ett mål på turlig styrning. Det är en del av spelet jag kan acceptera. I tredje perioden med 3-0 var Timrå dominant. Typ bara Timrå. Så fint se. Stod upp i vardagsrum och klappade på slutet. Följt detta fina lag varje spelvecka i mer än tre år nu, parallellt med livskris och depression, som Timrå hjälpt mig ta mig uppåt i. Att då få höra: Vi är Timrå, vi ger aldrig upp! DET är så bra för mig höra i all skit. Varje sekund räknas. En i taget. Efter tackar man för stödet till alla som stöttat. Tack fina nu: Timrås många krigare, på isen, på läktare, och var ni än befinner er.❣️🤗💪