Propagandus: Återigen så har Kinvall faktiskt hållt sig kvar i SHL med hv och gjorde 40 poäng som back. Ett par poäng fjuttigare än Dahlén. Resten av säsongerna i rriktigt dålliga lag som sagt. Potentialen finns.
Sputnik: Är det verkligen en sån back vi behöver? Tänker att Rindell och Bernhardt är dom två offensiva pjäser vi kommer gå med sedan plus Lyytinen bakom där bakom, och Kinnvall är ju inte direkt känd för sin defensiv. Nä in med en annan spelartyp tack.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.