X-Län: i Hanzls fall skulle det väl i så fall snarare handla om att nån klubb vill ta över kontraktet snarare än att vi köper ut han? Har hänt förr och kan hända igen..
X-Län: Inte så väl insatt i hur man skriver kontrakten men det lär väl inte vara frågan om att köpa ut Hanzl utan det ska väl vara om man kan få en klubb att ta över hans kontrakt alternativt om man kommer överens med spelaren om att bryta? Kan ju vara så att han vill hem/bort också. Svenssons kontrakt kan inte kosta mycket, han kanske man kan deala ner till en allsvensk klubb och stå för halva kostnaden?
Eller så behåller vi Hanzl och han gör en kanonsäsong men ingen av spelarna har ju åldern för sig heller.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.