{297}: jag tror ju att Svensson blir perfekt som sjunde åttonde back nästa säsong! Om han får logga 12-15 minuter max per match så tror jag att han gör det bra.
Tom Topp: Svensson blir nog perfekt som 7e back ja. Han var bra i slutet av säsongen när han spelade just det och loggade 5-10 min per match kom in och körde lite boxplay och så. Han är ingen 25-30 min back i SHL.
Erixons svaga spel då och då får vi nog leva med då han har kontrakt. Han är en stabil defensiv back mer är det inte. Han lär bli lite bättre när han tar bort helvisiret iaf.
Känner atg vi behöver få in en till riktigt bra allroundback för att kunna hävda oss ännu bättre. Bernhardt är välkommen tror han komner att lyckas i rätt omgivning i SHL, vilket jag tror att Timrå är
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.