Sputnik: okej 👍 det hade jag missat, vore dock en spännande värvning om nu det var/är sant. Framtiden lär väl visa om det är så.
För övrigt en kommentar om Dahléns vara eller inte vara. Jag kan inte förstå varför han ska åka till Schweiz redan nästa säsong. Vill han vinna SM-guld med Timrå så är det nog störst chans närmaste två åren innan våra hemvändare blir för gamla. Vad gäller Dahlén är han tillräckligt ung för att fortfarande hinna med Schweiz många år ändå. Så hoppas verkligen han tänker till på det innan han ska hämta lite pengar.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
För övrigt en kommentar om Dahléns vara eller inte vara. Jag kan inte förstå varför han ska åka till Schweiz redan nästa säsong. Vill han vinna SM-guld med Timrå så är det nog störst chans närmaste två åren innan våra hemvändare blir för gamla. Vad gäller Dahlén är han tillräckligt ung för att fortfarande hinna med Schweiz många år ändå. Så hoppas verkligen han tänker till på det innan han ska hämta lite pengar.