{9682}: Museum är ju nått ni borde ha redan kan man tycka med alla era reliker. Går det att karbon datera objekten där eller är texter osv översatta till "modern" svenska? Eller spar kostnader och ställ ut dom på Livrustkammaren i vår fin fina hufvudstad😁
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Går det att karbon datera objekten där eller är texter osv översatta till "modern" svenska?
Eller spar kostnader och ställ ut dom på Livrustkammaren i vår fin fina hufvudstad😁