OlliJanne: Vi har inte plats för fler bucklor efter damjuniorguldet nyss. Måste nog bygga ett museum.
Inlägg: 2514831
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2023-2024
{9682}: Museum är ju nått ni borde ha redan kan man tycka med alla era reliker.
Går det att karbon datera objekten där eller är texter osv översatta till "modern" svenska?
Eller spar kostnader och ställ ut dom på Livrustkammaren i vår fin fina hufvudstad😁
Går det att karbon datera objekten där eller är texter osv översatta till "modern" svenska?
Eller spar kostnader och ställ ut dom på Livrustkammaren i vår fin fina hufvudstad😁
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
{9682}:
Kanske läge att bygga ett lag för SHL istället för ett museum för alla dessa pokaler? Klarar ni av Mora till att börja med? Det tror jag. Men sedan då? Mer tveksamt. Har svårt att tro att ni ska lyckas navigera er genom en serie mot Löven eller DIF. Vad tror du själv om den saken?
Kanske läge att bygga ett lag för SHL istället för ett museum för alla dessa pokaler? Klarar ni av Mora till att börja med? Det tror jag. Men sedan då? Mer tveksamt. Har svårt att tro att ni ska lyckas navigera er genom en serie mot Löven eller DIF. Vad tror du själv om den saken?
+ 3