Känns lika långsökt med L.Fagemo som klubbchef som att Samuel skulle ansluta till laget. Många klubbar hämtar väl idag klubbchefen från näringslivet istället för ta in gamla spelare. Massa miljoner som omsätts och en affärsidé som ska utvecklas. Gäller framförallt att leda arbetet inom org. och blidka sponsorer o samarbetspartners. Exakt det Torines har gjort och hade erfarenheter från. Linus känns mer som en kille som vill/har jobbat nära sporten med ungdomsutveckling. Som Akademichef hade han kanske varit ett alternativ.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.