Gewe: Linus Fagemo har ju varit både sportchef och andretränare (kanske också förste?) på lite lägre nivå. Kanske ska han ersätta någon i tränarstaben? Vild spekulation, men det är ju grundpelaren i Silly.
Måste klaga lite på ST 's säsongsbetyg . Min favorit Hartmann fick bara en tvåa . Sista 10 matcherna av grundserien var han en av lagets bästa , och gjorde dessutom 7 poäng i slutspelet . Ska iaf ha en trea , som Pääjärvi fick . Erixon fick 4
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer