1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614873 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2515125

Sv: Apropå nånting...
Degenerate: Tycker nästan den delen var lika jobbig som faktumet att vi åkt ut. Att Örebros skitsupportrar får mysa vidare i en sport dom knappt förstår medan vi som hade ställt till med folkfest på läktarna har åkt ut.

Fast med det resonemanget hade väl leksandssupportrarna fullständigt gått i taket över deras säsong 😅

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{297}: Har ju redan den lilla skara örebrofans som finns på Twitter efter mig efter att jag kontinuerligt synliggjorde deras vidriga filmningstaktik vilket gick hem hos domarna. Höll en låg profil efter match 7, där jag grattade till avancemanget pga orkar inte ge dem vatten på kvarnen att vara en bitter förlorare.

Men här, bland oss, tänker jag fan vara det nu: Helvete i fan, vad jag med min innersta övertygelse, inte tycker de är värda ett jävla fittsmack. De har ett tråkigt lag, de knappt bryr sig om själva, som har en handfull äckliga förstärkande plastlirare vilka bekräftar exakt det plastiga horeri klubben är byggd på.

Så. Fight me!

Sv: Apropå nånting...
{297}: Ja jag vet inte vad det är med mig, men jag stör mig fruktansvärt mycket på hur spelarna i Örebro ser ut i ansiktet efter förlusten, ta nr 29 med Don Juan mustaschen, vafan?
Det har gått för långt..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer