1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614876 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2515132

Sv: Apropå nånting...
{297}: Ja jag vet inte vad det är med mig, men jag stör mig fruktansvärt mycket på hur spelarna i Örebro ser ut i ansiktet efter förlusten, ta nr 29 med Don Juan mustaschen, vafan?
Det har gått för långt..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Degenerate: Men vad är det för stöttning för laget? Örebro spelar semifinal i landets högsta serie, det är match en lördag och man mönstrar sex (6) "supportrar". Och DET var knappast igår, vilket skulle kunna förklara att man inte är där.

Det finns nivåer vad gäller uselhet och man blir egentligen bara förbannad 😡 Pinsamt är en underdrift jävla plastlag!

Sv: Apropå nånting...
Svårt att se att Örebro tar mer än en match i serien mot Skellefteå faktiskt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer