Inlägg: 2516306
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{297}:
Ja det är så det är, man får hedra sina kontrakt man skriver under.
Förra året sket det sig för honom, han kanske inte ville hamna i samma situation som i sommras.
Varför han skrev på får du fråga honom om.
Ja det är så det är, man får hedra sina kontrakt man skriver under.
Förra året sket det sig för honom, han kanske inte ville hamna i samma situation som i sommras.
Varför han skrev på får du fråga honom om.
I praktiken skulle Bernhardt då kunna sitta med ett kanonerbjudande från Timrå eller Färjestad osv. men måsta acceptera ett lägre (i teorin) bud från Modo om ni går upp?