{297}: Vad jag ser på EP så har han kontrakt 22/23.
Inlägg: 2516327
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Ja det är just det som rört till det för många, både agenten och Modo själva har bekräftat att han har ett gällande kontrakt med Modo om de går upp. Varför Batman Bernie valt att gå med på ett sådant kontrakt kan jag dock inte svara på.
+ 1