Sputnik: kanske är jag som är dum i huvet men jag förstår inte varför Bernhardts HA-kontrakt inte ska gälla även om Modo INTE går upp i så fall?
Inlägg: 2516320
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{297}: Haha nej nu kanske vi missförstått varandra. Går han upp med Modo har han ett bindande kontrakt som gäller för spel med Modo i SHL.
Blir de kvar i HA är en Timråspelare då han utnyttjar SHL klausulen med Timrå. Det är enkelt och konscist vad som meddelats av all media i princip.
Blir de kvar i HA är en Timråspelare då han utnyttjar SHL klausulen med Timrå. Det är enkelt och konscist vad som meddelats av all media i princip.
+ 2