Kerstin_k: Ja backsidan måste tänkas om, vi har en omodern backsida för dagens SHL. Eronen lär ju kosta ännu mer och där vill jag också hellre se nån mer skridskostark back.
Sputnik: Skulle Forsmark visa sig vara ett kap så tror jag en back som Svensson kan tappa sin plats. Det räcker inte riktigt att vara en bra tacklare i SHL, han är ju dessvärre rätt mjuk i spelet i övrigt den gode Svensson.
Kolla på Växjös backsida. De har väl knappt nån fysisk back där ens. Erixon och Didde, ja där är det max vad vi har råd med vad gäller trubbiga med puck.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.