Örebronx: Jag tror du blandar ihop Timrå med en klubb som tappar sin överlägset bästa spelare till en konkurrent trots löfte om fett bud och fortsättning i klubben… 😇 *host* Abols *host*
{297}: haha va? Örebro gav ju inte ens Abols ett kontraksförslag. Han hade garanterat stannat hos klubben I sitt hjärta om man hade hostat fram ett förslag till honom. Men man ville satsa på andra verkar det som.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer