{297}: du menar han som fick sparken några dagar senare? Han ljuger. Han sköt hela tiden allt på framtiden, därför han fick gå (googla artiklarna i NA om det om du verkligen är intresserad). Måste kolla matchen nu. Och Abols kommer tyvärr inte göra det nått vidare hos mögle förresten. Han lär vara där i en säsong sen komma tillbaka till Öret. Precis som tidigare när han gått till USA osv. Vi har varit med om detta förr.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer