{8179}: Sant, det är väl mest det att de aldrig annars brukar gå på de premisserna, när de har matchens stjärnor så att säga. Jag såg inte matchen själv dock, så det var säkert en monstermatch, spelmässigt sett från Bernhardt. Att de tog med "2 skott på mål" intygar ju lite just det, att de förlitar sig på statistik vanligtvis med matchens stjärnor. 🙂
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Att de tog med "2 skott på mål" intygar ju lite just det, att de förlitar sig på statistik vanligtvis med matchens stjärnor. 🙂