OlliJanne: Den som imponerar mest i Timrå tycker jag är Sandrud i målet. Dock har vi det rätt späckat på just målvaktsfronten. Frågan är väl mest hur långt kontrakt Juel kommer få, för det har väl inte nämnts i media nånstans?
Sputnik: Jag tycker att de här semifinalerna o finalen suger. Bäst av 3 i matcherna inför sen blir det slutspel o bäst av en?! Borde ju vara som i åttondel o kvart åtminstone. Men det är ju vad jag tycker.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer