1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2524229

Sv: Silly Season 2023-2024
RunarUp: Jag både tror och hoppas att Modo tar det

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2023-2024
mikenomad: Själv är jag totalt schizofren gällande vilket lag som ska gå upp. Å ena sidan finns det ekonomiska intressen för oss som gör det klart fördelaktigare om Modo skulle gå upp. Sen är derbyna så klart heta…men dom ÄR ju så förbannat dryga när dom får lite vind i seglen, modoiterna. Det finns så klart undantag men epitetet ”cykloperna” är ju inte tagit ur luften. Nu var det ett tag sedan vi tävlade mot varandra i SHL, dom kanske har blivit ödmjuka av 10 år i allsvenskan. Det betvivlar jag dock.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.