{297}: Jag är för gammal för att se Modo som nåt hatderby. Det finns inte i mina gener, de är mer en motståndare som de flesta andra med lite mer känsla möjligen. För mig finns bara ett hatderby, ett hatlag, och det var många år sedan de var aktuella. Lär inte bli inom överskådlig framtid heller. Det är bobbarna
+ 5