Håller på MoDo i HA-finalen, men vill se Bernie i TIK-mundering till hösten. Oförenligt, men det kan inte hjälpas. Hur som helst en matchserie att se fram emot. Har svårare för den som inleds imorgon. Den känns inte särskilt engagerande, trots att ett lag från norr står på ena sidan. Men, okej, hellre SAIK om man nu tvingas välja.
OlliJanne: Vi behöver ingen egoistisk överbetald hängskalle som tror han är superstjärna och vägrar hemjobb bara för att han skottat in lite poäng i lingonserien
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.