DJ Hemp: Jag har inga särskilda norrlandssympatier eg och ogillar Saik starkt. Men Växjö är ju så galet oengagerat så visst, Saik kan få ta det. Fast jag skiter mest i det
Inlägg: 2524351
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2023-2024
mikenomad:
Skiter mest i det jag också. Men håller rent generellt mer på N-lag. Med undantag för Malmö. Dock främst för möjligheten att se Timrå på isen igen. Fast det vet ju alla redan, så beklagar upprepandet.
Skiter mest i det jag också. Men håller rent generellt mer på N-lag. Med undantag för Malmö. Dock främst för möjligheten att se Timrå på isen igen. Fast det vet ju alla redan, så beklagar upprepandet.
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
mikenomad: hellre Saik än Plastsjö men man lär ju inte direkt "clear once schedule" för att se den finalen.
Håller med Hempen att jag egentligen håller på Modo hellre än DIF men vill se Bernie i TIK så... vad göra?
Håller med Hempen att jag egentligen håller på Modo hellre än DIF men vill se Bernie i TIK så... vad göra?
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
mikenomad: Huvudsaken var att SAIK kunde slå ut ett konstant fuskande Örebro från finalspelet. Nu är det absolut noll (0) känslor inför finalen. SAIK från Norrland, fine by me, men man slipper iallafall känna ett genuint hat mot något av lagen.
Må bästa lag vinna, eller nåt.
Må bästa lag vinna, eller nåt.
+ 3
