Sputnik: Vet inte om det luftats här idag. Men Timrå kommer helt och hållet att driva damlag själva, man lämnar alltså samarbetet med Sundsvall hockey.
Sputnik: Det lär bli en lika tight serie nästa säsong. Malmö satsar och ser ut att landa Janne Kuokkanen. En landslagcenter med NHL meriter. De lär inte bli samma slagpåsegäng som förra säsongen i allafall och de flesta lag ser ut att öka kvalitén i sina lag.
Hoppas Kapanen satsar sina kort rätt. Vi behöver mer högerskyttar, en av dem får gärna vara en tvåvägsback av lite klass!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.