Marodören: nog för att modo har en del suspekta supportrar men varför ska sthlm ha ett lag i shl? Fotboll är tydligen mer intressant där, låt de kolla på snedsparkar om de vill istället, ser hellre fler lag från norr i shl och räds inte lite konkurrens i Västernorrland!
+ 3