Marodören: varje gång (båda gångerna) vi åkt ur så har det varit väldigt mycket hån från modoiter. Speciellt första gången. Samma modoiter som nu sitter och tycker det är förjävla konstigt att ingen hejar på dom i kvalet mot djurgården. Jag undrar varför? Det var inga leksingar här inne och hånade. Det var knappt några Brynäsare som hånade. Det var nästan uteslutande modoiter och sånt glömmer man inte i första taget. Visst var man yngre då det begav sig och vi åkte ur första gången så det var ju mer känslor och mindre logik men det säger rätt mycket om en individs karaktär när man vill trycka in kniven och vrida om i någon som redan är nere för räkning.
+ 4