1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614749 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2524449

Sv: Silly Season 2023-2024
Dubbeld: Jo sen tror jag iofs att Ante haft en del att säga till om med förlängningen givetvis. Allt känns bara så märkligt när absolut ingen utomstående ville behålla EA.
Sen när det enligt uppgift verkara vara så att man förlängt med honom, så platsar han liksom inte ens i årets upplaga och bänkas i slutspelet.

Hoppas bara inte vi förlorar allt för mycket pengar om vi bryter hans kontrakt OCH hoppas verkligen inte det är nått fleråsårskontrakt. Då snackar vi verkligen bortkastade pengar ifall han visar sig vara klar.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2023-2024
Sputnik: Ja jag hoppas att EA skeppas fortast möjligt.. Kapanen kanske letar en klubb som kan ta över kontraktet på honom därav tystnaden.
Men min magkänsla säger att det inte kommer bli så.....

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.