1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614894 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2524678

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Vi Norrlänningar vet att livet för det mesta är en motgång. Det är bara att bryta ihop, konstatera att förlusten berodde på en riktigt dålig andraperiod där vi bl.a. gör ett historiskt dåligt pass i mittzon där 2-3 gubbar sticker och byter vilket friställer 2 Växsjöspelare. Nä, bättre deciplin på Växsjö i kväll men vi slickar såren och kommer igen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Iceman99:

Ja, nog fan är man medveten om att minst 90 % av livet består av motgångar. Handlar därför om att glädja sig nåt djävulskt åt de där återstående procenten. En tröst kan vara att ni ändå vände 0-2 i matcher mot Örebro. Starkt jobbat! Så läget blir svårt, men inte omöjligt, om det skulle gå åt helvete även på måndag.

Sv: Apropå nånting...
Iceman99: bra inställning men ni måste bli mer syniska framgent.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer