1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2524697

Sv: Apropå nånting...
Iceman99:

Ja, nog fan är man medveten om att minst 90 % av livet består av motgångar. Handlar därför om att glädja sig nåt djävulskt åt de där återstående procenten. En tröst kan vara att ni ändå vände 0-2 i matcher mot Örebro. Starkt jobbat! Så läget blir svårt, men inte omöjligt, om det skulle gå åt helvete även på måndag.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Spol-Jansson fixade plastsjö vinsten.
En rejäl störtflod från Zambonin och plastsjö fick den extra vila de behövde efter utskåpningen i första förlängningsperioden.
Snyggt jobbat!

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: ja att torska 1a borta är ingen katastrof och nog fan visade Saik upp ett spel som gör att serien bör bli lång och spännande

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer