mikenomad: ja, det är verkligen frapperande låg nivå. Hafs, slafs, men ingen fara eftersom ingen kan ta till vara på lägena.
Halloran visar svagheterna som gör att han är livsfarlig på SHL-nivå: oförmågan att värdera lägena. Han kommer aldrig någonsin att kunna bli bättre efter linjerna. Sno pucken av honom 50 ggr och få friläge, spelar ingen roll. Han kommer göra samma sak den 51a gången.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer