1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614881 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2525258

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Läste här , vet inte exakt vem , men nån skrev att modo riskerar ta dom spelare vi vill ha om dom går upp och att bla därför man hejar på DIF . Lite osäkert hur men men

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Andersson: En aning orimligt, DIF har bättre ekonomi. Vi har väl dessutom haft rätt många från stockholmsregionen på hockeygymnasiet så det är inte optimalt om de får DIF som alternativ.

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Tror Modo precis som alla nykomlingar skulle få ett ruskigt jobbigt första år. Avståndet mellan serierna har inte minskat, snarare tvärtom.
I förlängningen, om gud förbjude, Modo skulle etablera sig i SHL, så skulle vi slåss om samma spelare ibland.
Men det är ju ingen skillnad mot idag.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer