Andersson: Tror Modo precis som alla nykomlingar skulle få ett ruskigt jobbigt första år. Avståndet mellan serierna har inte minskat, snarare tvärtom. I förlängningen, om gud förbjude, Modo skulle etablera sig i SHL, så skulle vi slåss om samma spelare ibland. Men det är ju ingen skillnad mot idag.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
I förlängningen, om gud förbjude, Modo skulle etablera sig i SHL, så skulle vi slåss om samma spelare ibland.
Men det är ju ingen skillnad mot idag.