jompa13: Ja och och Finland med i bilden som jag trott. Hoppas detta innebär att vi avstår EA i så fall. 🙏
Tycker Värmhed bör få en rejäl chans och då som hans naturliga position som center. Vill det sig väl så har vi en billig centerlösning får nått år framöver i så fall.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Hoppas detta innebär att vi avstår EA i så fall. 🙏
Tycker Värmhed bör få en rejäl chans och då som hans naturliga position som center. Vill det sig väl så har vi en billig centerlösning får nått år framöver i så fall.