+ 8
Inlägg: 2527829
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp:
Idag blir det att skynda till banken o tömma pensionskontona...
Blir ALL in på VLH nu... Aaaah, ljuva förtidspension 😊
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/mQy1r4/wennerholm-nu-vinner-skelleftea-guld-efter-segern-mot-vaxjo
Idag blir det att skynda till banken o tömma pensionskontona...
Blir ALL in på VLH nu... Aaaah, ljuva förtidspension 😊
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/mQy1r4/wennerholm-nu-vinner-skelleftea-guld-efter-segern-mot-vaxjo
+ 3
Hoppas nu att MoDo fixar minst en match på Hovet, helst redan den ikväll. Dels för att jag vill det av hela mitt hjärta och dels för att DIF:s ledarstab gärna får fortsätta att skämma ut sig med sitt patetiska gnäll.