+ 3
Inlägg: 2527833
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Horace76c:
Jag är den sämste tipparen av alla och säger att VLH vinner. Så gå all in på SAIK istället. Apropå detta med din ljuva förtidspension 😊
Jag är den sämste tipparen av alla och säger att VLH vinner. Så gå all in på SAIK istället. Apropå detta med din ljuva förtidspension 😊
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Varför presenteras inte Hållander? Trodde det va för att han spelade AHL slutspel men hans lag kom sist och deltar inte i nått slutspel.
Idag blir det att skynda till banken o tömma pensionskontona...
Blir ALL in på VLH nu... Aaaah, ljuva förtidspension 😊
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/mQy1r4/wennerholm-nu-vinner-skelleftea-guld-efter-segern-mot-vaxjo