Dubbeld: Ajdå. Vilket offensivt sparkapital menar man att det ska finnas? Han har som mest gjort 5 mål på en säsong under hela SHL-karriären. Även om han kanske kommer bidra till 1-2 mindre insläppta mål i boxplay så kommer han bidra till tiotals insläppta i 5-5.
Men Kapanen brukar trots allt vara bättre än vad jag är på det här och det är helheten det måste finnas pengar för.
Dubbeld: Sitter och väntar på min fredagslunch burgare. Tappade lite matlusten. Känns som ett kliv bakåt. Men roligt att Kapanen ser ett sparkapital på EA. Hoppas det är rejält!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.