+ 5
Inlägg: 2527941
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2023-2024
Bee: Känns ju lite märkligt ändå att förlänga med EA...
Får innerligt hoppas att han inte kostar så mycket mer än Bojjan. Vi breddar truppen i alla fall och är förvisso en hårt jobbande spelare o bra i BP men offensivt vete faan va vi ska få ut för göra mål kan han då inte.
Har ju Lundin klart före EA men förhoppningsvis kanske Lundin blir kvar ändå som ryckte upp sig på slutet.
Får väl utgå från att Hållander kommer men det viktigaste blir o få in en klassback nu!👊👍
Får innerligt hoppas att han inte kostar så mycket mer än Bojjan. Vi breddar truppen i alla fall och är förvisso en hårt jobbande spelare o bra i BP men offensivt vete faan va vi ska få ut för göra mål kan han då inte.
Har ju Lundin klart före EA men förhoppningsvis kanske Lundin blir kvar ändå som ryckte upp sig på slutet.
Får väl utgå från att Hållander kommer men det viktigaste blir o få in en klassback nu!👊👍
+ 1
Väldigt skeptisk till detta dock.