+ 1
Inlägg: 2527967
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2023-2024
Lomond: vi behöver 14 forwards, kan vara så att han accepterar rollen som Boyce har! Är nog så viktigt att inte ha en Rautio längst ut på bänken!
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
Lomond: EA måste haft en lite bättre period när Kapanen och han tog i hand om nytt kontrakt. Ser man över hela säsongen känns han inte som någon framtidsman direkt. Nu går ju ryktet att Lundin också ska erbjudits kontrakt, vilket förvånar mig. Lagets två kanske spelmässigt minst bra spelare tillsammans med Bojjan.
Men har båda fått lönesänkning så kanske det inte är hela världen ändå och utrymme finns att förändra under säsongens gång.
Men har båda fått lönesänkning så kanske det inte är hela världen ändå och utrymme finns att förändra under säsongens gång.
+ 1
Får innerligt hoppas att han inte kostar så mycket mer än Bojjan. Vi breddar truppen i alla fall och är förvisso en hårt jobbande spelare o bra i BP men offensivt vete faan va vi ska få ut för göra mål kan han då inte.
Har ju Lundin klart före EA men förhoppningsvis kanske Lundin blir kvar ändå som ryckte upp sig på slutet.
Får väl utgå från att Hållander kommer men det viktigaste blir o få in en klassback nu!👊👍