Inlägg: 2527942
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2023-2024
roger_sundsvall: Jag hoppas inte Lundin blir kvar. Räcker med en av EA och Lundin. Lundin hade enligt mig varit bättre att satsas på. Nu när man signat EA är det bara att säga tack och hej till Lundin. Hoppas verkligen EA steppar upp annars hoppas jag att man bryter kontraktet under säsongen och tar in någon bättre.
+ 11
tror lundin oxå blir kvar