Så var det officiellt alltså, nu är hoppet ute. Förlängningen av EA är helt obegriplig. En icke-spelare tänkte jag skriva, menlös och helt utan avtryck. Tyvärr är -11 just ett sådant. Ett avtryck man inte vill ha i ett lag
mikenomad: Jag killgissar att våra återvändare suger ganska mycket ur vår plånbok. Vi behöver stärka upp försvaret. Jag tror att vi får räkna med att vår 3:e och 4:e femma inte är av topplönekvalite. Men jag kan ha fel.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer