Kulltorp: är nog definitivt så. Samt så är säkert de långa kontrakten på hemvändarna baktunga. Dvs "billigare" första säsongen och dyrare sedan för att kunna genomföras innan Cmore-pengen ökar. Jag förstår som så många andra inte heller förlängningen av EA. Hade mycket hellre tagit Lundin om det stått mellan dom två då han har både mer kämpaglöd och bättre produktion i sina bästa stunder. EA är lika målfarlig som Berglund var under sin tid här, skillnaden är att Berglund ibland missade magplattan och faktiskt gjorde mål nån gång ibland.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer