SebastianH: Med tanke på hemvändarstommen som las förra silly är Hållander och Juel splash nog för mig. Däremot hoppas jag på nåt stabilt, oglamouröst men etablerat, på främst backsidan
mikenomad: Sen ser jag Wedda som ett litet nyförvärv också. Han gjorde inte många matcher den gångna säsongen och är en toppspelare i denna liga. Det är en lyx att ha en trupp som kräver små justeringar!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer