Inlägg: 2529103
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Håkkybåkky: Kalmar kommer behöva plocka målisen när man leder med 3-1, roligt scenario, haha!
+ 1
Jag vill ha Hatstore Arena i HA